Vyhľadávanie v online časopise
Online časopis
Reklama na zdravotnícke zariadenie
Dátum: Rubrika: Poradňa
Aké možnosti reklamy má všeobecný lekár?
Reklama je už bežnou súčasťou našich životov. Jej úlohou je upozorniť na existenciu nového produktu, služby prípadne pripomenúť už zavedený výrobok, a to rôznymi spôsobmi, využívajúc celú škálu komunikačných kanálov (tlač, rozhlas, televízia, v súčasnosti internet). Jej primárnou úlohou by malo byť informovať a propagovať.
V systéme, kedy zdravotnú starostlivosť poskytujú súkromné zariadenia – podnikatelia – fyzické osoby alebo právnické osoby, je využívanie možností reklamy podstatné aj pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti. Zároveň má ale reklama v sektore zdravotníctva rôzne špecifiká a obmedzenia spojené so snahou štátu chrániť zdravie verejnosti, čo sa prejavuje zvlášť v obmedzeniach možnosti reklamy liekov (ale aj v obmedzeniach reklamy tabaku, alkoholu), ktoré stanovuje predovšetkým zákon č. 147/2001 Z. z. o reklame v znení neskorších predpisov (ďalej „zákon o reklame“).
Pokiaľ ide o propagáciu ambulancie, resp. činnosti všeobecného lekára, nenachádzame v tomt
Odomknite si prístup k odbornému obsahu na portáli.
Prístup k obsahu portálu majú len registrovaní používatelia portálu. Pokiaľ ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.
Ak ešte nemáte prístup k obsahu portálu, využite 10-dňovú demo licenciu zdarma (stačí sa zaregistrovať).
Bezplatný odpovedný servis pre predplatiteľov
Vaše otázky môžete zadať na www.otazkyodpovede.sk.